Zatlers – Tautas prezidents.?

Janvāris 15, 2009

375x500_zatlers5_3Vai tiešām Valsts prezidents Valdis Zatlers ar vienu ultimāta izlēcienu būs pārlecis skepses un neuzticības applūdušo grāvi?! Tiešām tiecas kļūt par Tautas prezidentu? Vai tikai politiskais teātris, lai kaut nedaudz remdētu uzkarsušos tautiešus?

Daudz jautājumu, maz atbilžu. Lai nu kā, manī vienmēr ir tā naivā cerību doma, ka cilvēki spēj mainīties un, ka reiz arī viņiem sirdsapziņa neiztur un sāk  peldēt pret koalīcijas blēdības straumi, neskatoties, ka bija domāts kā signāl boja, kas norāda uz vietu, kur it kā ir prezidents. Šobrīd Zatlers ir vienīgais politiķis, kas vismaz izliekas, ka ir sadzirdējis brāļu un māsu saucienus pēc taisnīguma. Mēs, taču, esam strādīga, uzcītīga, kreatīva nācija, viss, kas mums vajadzīgs ir godīga mūsu līdzekļu pārvalde un savstarpējā tolerance, lūk formula plaukstošai valstij, kur valdība rīkojas atklāti bez jebkādas šaubu ēnas. Ja man ir jāšķiras ar ceturto daļu  no saviem ienākumiem, vēlos, lai mana vecmamma saņemtu adekvātu pensiju, lai es varētu nesatraukties par savu veselību, lai izejot ārpus mājas man nebūtu jāatceras ielas cīņu paņēmieni, kurus es nekad neesmu mācījies.Vai šobrīd man tas ir?

Tas nav viegli, bet tas ir elementāri. Cien. Zatlera kungs, nav leilāks spēks kā vesela nācija aiz muguras.

Komentēt

