Zelta zivtiņas tramvajs.

Oktobris 6, 2008

Zināju, ka tāds ir, bet nekad nav sanācis ar to pavizināties, līdz pāris dienas iepriekš pienāca dzeltono ķieģeļu faktūrā tērpies tramvajs.

Vēl lielāks pārsteigums bija dzirdēt Māras [Astro’n’out soliste] balsi vagona priekšgalā. Skanēja ģitāras, bungas [tās mazās no bušmeņiem aizlienētās] un dažādi grabekļi vienojot skaņas dziesmā un dziesmu skaņdarbā. Uzriez pēc prātā pateiktā, kas pie velna ir šis viss, pienāca meitene ar uzkrāsotām ūsām, uzacīm un melnu degunu, tjipa kaut kāds zvērs. Nu, lūk, cilvēkzvērīgais radījums man paskaidroja, ka šodien ir starptautiskā dzīvnieku aizsardzības diena, iesmērēja man bukletu un tad vēl gribēja parunāties, bet tā kā es biju teju izvilcies no gultas, ne visai omā, jo mani pamodināja un bija jāsteidz palīgos, uz jautājumu, vai Jums ir dzīvnieki, atbildēju, ka izņemot kaimiņus neviena vairs nav. Meitenei biezpienplācenis, laikam saprata, ka neesmu noskaņots uz patīkamu sarunu par to, kas man jau sen skaidrs, proti, cik ir bezadbildīgi pieradināt dzīvnieciņu un tad pamest, jauki, ka esmu pienācīgi audzināts, tāpēc nekas vairāk par zirnekli aiz skapja man nav. Izspiedu smaidu un pateicos par centību.

Tad vēl iekāpa LNT žurnāliste tā, kas vada tās rīta sekundes parasti nosarkusi vai smej, ar operatoru un tādā brašā solī maršē uz manu pusi naivi smaidot, nu ja tieši tā man to rīt trūka, paspīdēt LNT ēterā, nodomāju, ka citreiz un veltīju iznīcinošu skatienu, un kā par brīnumu viņa nolēma nerunāties ar mani.

Ievilku dziļu elpu, pametu skatienu visapkārt un sapratu, ka interjeram nav ne vainas, tāda mājīga sajūta pārņēma, fotogrāfijas rāmīšos pie sienām, uzzīmēti grāmatu plaukti, tīrs un patīkams. Neskatoties uz savu rīta īgnumu ar laiku spēju novērtēt pasākuma auru un piesitot ritmā kāju turpināju savu ceļu, jau labākā noskaņojumā. Labprāt vairāk izbaudītu šāda tipa pasākumus un akcijas, skaisti redzēt neierasto ikdienišķajā. Paldies organizatoriem, ceru, ka iecerētais mērķis tika sasniegts un kāds arī vairāk padomās pirms uzņemties atbildību par kādu radību.🙂

Komentēt

